Banca Transilvania își pune concurența la colț: anunțul care îi va aduce valuri de clienți, dar și angajați noi. Toți vor vrea sa lucreze cu banca

de: Mădălina Bahrim
28 06. 2022

Banca Transilvania își consolidează poziția de top pe piața de profil din țara noastră și anunță noi măsuri inovative în perspectiva digitalizării, specifice strategiei sale din ultimii ani.

Instituția este printre cele mai agile din sectorul bancar românesc, datorită capacității de adaptare la tendințele tehnologice și la permanenta mobilizare către inovația în domeniu.

BT este banca ce oferă poate cele mai avansate servicii de digitalizare de pe piață, cu precădere fiind apreciată de oamenii de afaceri din România, datorită dezvoltării instrumentelor dedicate mediului privat.

Banca nu s-a oprit aici și, din dorința de a veni în întâmpinarea și mai multor nevoi ale clienților, dar și a tendințelor pieței tech, anunță că echipa tehnică a Băncii Transilvania a dezvoltat platforma internă BT ONE, folosită de angajați pentru deschiderea de conturi și relaționare cu clienții.

Toată lumea are de câștigat. Așa arată revoluția bancară

Conform băncii, avantajele sunt atât de partea clienților, dar și angajaților:

Pentru angajați înseamnă simplificarea activității, prin reducerea numărului de aplicații utilizate zi de zi, respectiv prin creșterea vitezei în servirea clienților.

Pentru clienți reprezintă mai ales simplificare și rapiditate deoarece permite Băncii Transilvania sainroleze clienții persoane fizice în 5 minute (inclusiv activarea unui abonament), respectiv clienții companii în 15 minute (inclusiv activarea pachetului , care este o opțiune de servicii de cont curent), timpul necesar inrolarii clienților fiind redus semnificativ. În medie, platforma are impact pozitiv asupra a peste 100.000 de clienți BT, în fiecare zi.

“Platforma BT ONE este parte a strategiei pe termen lung a băncii noastre, de modernizare tehnologică a infrastructurii care deservește rețeaua de unități. Această investiție contribuie la creșterea productivității și eficienței operaționale, asigurând securitatea operațiunilor prin intermediul aplicațiilor informatice”, afirmă Mariana Chindris, Director Executiv Tehnologie, Banca Transilvania.

Peste 2.500 de angajați ai Băncii Transilvania folosesc zilnic BT ONE, mai transmit reprezentanții instituției bancare.

“Sunt entuziasmat să văd rezultate de business livrate de clienții noștri care adopta tehnologia FLOWX.AI. În societatea modernă, dezvoltarea de software enterprise este una dintre ariile care consumă cele mai multe resurse, de multe ori cu rezultate mult sub efortul și bugetele investite. Parteneriatul cu Banca Transilvania a fost, încă de la început, ceea ce ne-a dat încredere în misiunea pe care o avem că echipa FLOWX.AI – să aducem sustenabilitate în dezvoltările digitale în enterprise și să transformăm viețile oamenilor care sunt angajați și clienți ai companiilor mari din jurul nostru”, declară Ioan Iacob, cofondator și CEO FLOWX.AI.